בתחילתו של כל אפיון עלינו לשאול את עצמנו את השאלות הבאות:
מי קהל היעד שלנו? מה הצרכים שלו? מתי הוא משתמש במוצר שלנו והיכן?
כל התשובות לשאלות הללו מביאים אותנו לבנייה ועיצוב UI נכון לקהל היעד שלנו.
UI הינו קיצור של User Experience שמשמעותו "חווית משתמש".
אנו שומעים עליו הרבה: באתרים, אפליקציות ובמערכות רבות בתחומים שונים.
מה שרבים לא יודעים הוא שהבסיס לאפיון מוצלח, הוא המחקר מקדים. מחקר שממנו אנו יוצאים עם הבנות ומסקנות מפתיעות לעיתים. הבנת הפסיכולוגיה של המשתמשים שלכם על בורייה גורמת לעסק שלכם להבין איך לפנות לקהל היעד, ובכך מרימה את רמת הייחודיות של העסק שלכם לזו שעושה את ההבדל ומביאה לכם תוצאות עסקיות בפועל.
UI הינו קיצור של User Experience שמשמעותו "חווית משתמש".
אנו שומעים עליו הרבה: באתרים, אפליקציות ומערכות רבות בתחומים שונים.
מה שרבים לא יודעים שהבסיס לאפיון מוצלח, הוא המחקר מקדים. מחקר שממנו אנו יוצאים עם הבנות ומסקנות מפתיעות לעיתים. הבנת הפסיכולוגיה של המשתמשים שלכם על בורייה גורמת לעסק שלכם להבין איך לפנות לקהל היעד, ובכך מרימה את רמת הייחודיות של העסק שלכם לזו שעושה את ההבדל ומביאה לכם תוצאות עסקיות בפועל.
כאשר אנו מקבלים מלקוח בקשה לבניית אתר אנו קודם כל עושים עבורו סקר שוק, בודקים מתחרים בתחחומו ומחפשים מה מייחד אותו אל מול השאר. מחקר זה נקרא מחקר מקדים והוא ההתחלה לכל עבודת עיצוב ואפיון.
לאחר שאנו לומדים את השוק ואת תחומו של הלקוח עלינו ליצור מטרה לאתר/אפליקציה, בחירת קהל היעד ומיקודו, החלטה אילו עמודים יהיו באתר ותוכנם.
רק לאחר כל הצעדים הללו אנו נתחיל במלכת העיצוב של האתר ובנייתו.
סטודיו לעיצוב ובניית אתרים מתמחה באתרי וורדפרס, חנויות וירטואליות ועיצוב ייעודי לסטארטאפים. אנו פה לתת את השירות והעבודה הטובה ביותר לקהל לקוחותינו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.