fbpx

בניית חנות וירטואלית

עיצוב ובניית חנות וירטואלית שתזניק את העסק שלכם

כל עסק בוחר בקפידה את ערוצי המכירה בהם הוא משקיע, מתוך שאיפה לפגוש בהן את קהל הלקוחות שלו במקום הנכון ולהגדיל את המכירות. כל עסק יכול למצוא דרכים שונות המתאימות לאופי הייחודי של העסק, אך בחינה מדוקדקת של הנושא מוכיחה לכולנו כי הקמת אתר חנות לעסק היא פתרון המתאים לכל סוגי העסקים ועלותו נמוכה מעלויות פיתוח של נקודות מכירה אחרות.

קניות באינטרנט

מי צריך עיצוב ובניית אתר חנות?

רשת האינטרנט מאפשרת גישה לשוק ללא מגבלות גאוגרפיות, שוק שבו נמצא קהלים שונים אשר יכולים למצוא עניין במוצר. מנקודת המבט של הלקוחות, חנות מקוונת מציעה להם פתרון נוח ויישנו סיכוי סביר שבעזרת החנות תצליחו להגיע ללקוחות שלא הייתם מגיעים אליהם בערוצי השיווק האחרים. כל עסק אשר רוצה להתנהל באפקטיביות חייב לבצע שיקולי עלות מול תועלת ומהבחינה הזו עיצוב והקמת אתר חנות, וגם תפעולו השוטף, יכול להתבצע בעלויות מינימליות.

עיצוב חנות ווירטואלית - איך עושים זאת נכון?

עיצוב והקמת חנות ווירטואלית, על פניו, אינו נראה כדבר מסובך ומורכב. אך השאלה היא אינה איך מקימים אתר חנות וירטואלית, אלא איך עושים זאת נכון? השלב הבסיסי והקריטי ביותר, השורשים של כל התכנית, הוא אפיון החנות. כאשר אתם מאפיינים את החנות, כל שאר השלבים מתבססים על האפיון וצומחים ממנו באופן טבעי.

 

אפיון החנות הווירטואלית נותן את התשובות לכל השאלות החשובות, כמו למשל: אילו מוצרים תמכרו בחנות; אפיון קהל הלקוחות  – מה הוא הקהל, האם הוא בארץ או בחו“ל, איזו שפה הוא מדבר, מהם מאפייניו הסוציו דמוגרפיים; כיצד יסופק המוצר ללקוח; מה מבדיל את האתר מהמתחרים וכו‘.

 

אפיון נכון של האתר ישפיע על העיצוב, השפה השיווקית, ממשק המשתמש, התפריטים, הקטגוריות, אמצעי הקידום וכל פרטי האתר.

אתר רספונסיבי
אתר רספונסיבי

עיצוב חנות ווירטואלית - איך עושים זאת נכון?

עיצוב והקמת חנות ווירטואלית, על פניו, אינו נראה כדבר מסובך ומורכב. אך השאלה היא אינה איך מקימים אתר חנות וירטואלית, אלא איך עושים זאת נכון? השלב הבסיסי והקריטי ביותר, השורשים של כל התכנית, הוא אפיון החנות. כאשר אתם מאפיינים את החנות, כל שאר השלבים מתבססים על האפיון וצומחים ממנו באופן טבעי.

אפיון החנות הווירטואלית נותן את התשובות לכל השאלות החשובות, כמו למשל: אילו מוצרים תמכרו בחנות; אפיון קהל הלקוחות  – מה הוא הקהל, האם הוא בארץ או בחו“ל, איזו שפה הוא מדבר, מהם מאפייניו הסוציו דמוגרפיים; כיצד יסופק המוצר ללקוח; מה מבדיל את האתר מהמתחרים וכו‘.

אפיון נכון של האתר ישפיע על העיצוב, השפה השיווקית, ממשק המשתמש, התפריטים, הקטגוריות, אמצעי הקידום וכל פרטי האתר.

בניית חנות וירטואלית

לחסוך בעלויות או למקסם תוצאות?

כדאי שתשאלו את עצמכם מה יותר חשוב, האם לחסוך בעלויות האתר או האם למקסם את התוצאות? אף אחד לא יכול להסתיר מכם את הסוד שאתם יכולים לפתוח חנות ווירטואלית בעצמכם. חיפוש פשוט בגוגל כמו ”חנות ווירטואלית מחיר“, כבר יחשוף אתכם לכל הפלטפורמות אשר מבטיחות לכם הקמה עצמית נוחה ומהירה של חנות ווירטואלית. אך פלטפורמות אלו אינן מבטיחות לכם תוצאות. 

עליכם לזכור כי האתר הוא אינו המטרה, אלא האמצעי להשגת מכירות. אתם מקימים אתר חנות ווירטואלית מכיוון שאתם רוצים למקסם תוצאות וזוהי כבר עבודה למקצוענים אשר מקדישים מחשבה לכל פרט ופרט – שילוב ידיים של מעצבים ואנשי שיווק על מנת לבנות קונספט בעל כוח שיווקי אשר זוכה לתנועה של לקוחות ומביא תוצאות.

לחסוך בעלויות או למקסם תוצאות?

כדאי שתשאלו את עצמכם מה יותר חשוב, האם לחסוך בעלויות האתר או האם למקסם את התוצאות? אף אחד לא יכול להסתיר מכם את הסוד שאתם יכולים לפתוח חנות ווירטואלית בעצמכם. חיפוש פשוט בגוגל כמו ”חנות ווירטואלית מחיר“, כבר יחשוף אתכם לכל הפלטפורמות אשר מבטיחות לכם הקמה עצמית נוחה ומהירה של חנות ווירטואלית. אך פלטפורמות אלו אינן מבטיחות לכם תוצאות. 

עליכם לזכור כי האתר הוא אינו המטרה, אלא האמצעי להשגת מכירות. אתם מקימים אתר חנות ווירטואלית מכיוון שאתם רוצים למקסם תוצאות וזוהי כבר עבודה למקצוענים אשר מקדישים מחשבה לכל פרט ופרט – שילוב ידיים של מעצבים ואנשי שיווק על מנת לבנות קונספט בעל כוח שיווקי אשר זוכה לתנועה של לקוחות ומביא תוצאות.

בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית מקצועית שעובדת בשבילך.

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

שמחים שבחרתם לפנות אלינו!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.