כל סטארטאפ מתחיל בחלום, חזון של יזם או קבוצת יזמים. יזמי הייטק מצליחים הם אלו אשר לא פחדו לחלום, הם הצליחו לראות רחוק קדימה, מעבר לכל קושי או מגבלה טכנולוגית, וחתרו לעבר המטרה. אך במקביל לדבקות במטרה, עדיין יש צורך בתכנית פעולה ומתן פתרונות לצורך התמודדות עם כל הקשיים אשר בדרך.
עיצוב לסטארטאפים הוא אחד הכלים שלכם להגשים את החלום, ובמיוחד בשלבים הראשונים בהם אתם נזקקים לגייס את אמון המשקיעים. כאשר הסטארטאפ שלכם הוא רק בשלב הרעיון אתם צריכים להפוך אותו למוחשי. אין די במצגת משקיעים יבשה ומלאה במספרים – עיצוב לסטארטאפים נותן צבע וזהות לרעיון והוא הדרך הראשונית להתחבר אל המשקיעים ואל הקהל.
כל סטארטאפ מתחיל בחלום, חזון של יזם או קבוצת יזמים. יזמי הייטק מצליחים הם אלו אשר לא פחדו לחלום, הם הצליחו לראות רחוק קדימה, מעבר לכל קושי או מגבלה טכנולוגית, וחתרו לעבר המטרה. אך במקביל לדבקות במטרה, עדיין יש צורך בתכנית פעולה ומתן פתרונות לצורך התמודדות עם כל הקשיים אשר בדרך.
עיצוב לסטארטאפים הוא אחד הכלים שלכם להגשים את החלום, ובמיוחד בשלבים הראשונים בהם אתם נזקקים לגייס את אמון המשקיעים. כאשר הסטארטאפ שלכם הוא רק בשלב הרעיון אתם צריכים להפוך אותו למוחשי. אין די במצגת משקיעים יבשה ומלאה במספרים – עיצוב לסטארטאפים נותן צבע וזהות לרעיון והוא הדרך הראשונית להתחבר אל המשקיעים ואל הקהל.
מיתוג לסטארטאפים הוא משולש המחבר בין היזמים והרעיון, לבין המשקיעים והקהל הפוטנציאלי שצפוי להשתמש במוצר. כבר מהשלבים הראשונים של הצגת הרעיון בפני המשקיעים יש למתג את המוצר בצורה הנכונה, על מנת לבדל אותו מהמתחרים ולכוון את כל פעילותו לעבור שוק המטרה. מיתוג ועיצוב לסטארטאפים הם נושאים שונים.
מיתוג מתייחס לצורה שבו המותג נתפס בידי הקהל, מערכת הערכים שלו והאמונות שהוא מצליח לעורר בקרב הקהל. העיצוב הוא כלי בידי המותג – העיצוב הוא דרך ויז‘ואלית לבטא את זהות המותג כפי שהיא משתקפת במותג. חייבת להיות קורלציה מלאה בין השניים, הם חייבים לדבר באותה השפה.
מצגת משקיעים היא המקום בו כל הכוחות נפגשים יחדיו. המצגת נועדה להציג ולהסביר את החזון על היבטיו השונים, היבטים הכוללים בין היתר את המודל העסקי, העלויות, פוטנציאל השוק, חסמי הכניסה, המתחרים וכל אותן השאלות האחרות אשר מעניינות את המשקיעים. עיצוב מצגת משקיעים הוא האומנות אשר משלבת הכל יחדיו ויודעת כיצד להעביר את המסרים, גם באמצעות הסברים וגם באמצעים ויז‘ואליים. עיצוב מצגת משקיעים חייב לבטא את מיתוג הסטארטאפ בצורה הנכונה.
עיצוב מצגת משקיעים יכול להכריע גורלות ואין כאן מקום לטעויות. על מנת להפיק ממנו את המיטב יש להפקידו בידי בעלי ניסיון בהעברת מסרים ועיצוב לסטארטאפים, אשר יודעים להסתכל על הדברים מנקודת המבט של המשקיע ולדבר בשפתו. מצגת משקיעים היא עניין שיווקי יותר מכלכלי.
מצגת משקיעים היא המקום בו כל הכוחות נפגשים יחדיו. המצגת נועדה להציג ולהסביר את החזון על היבטיו השונים, היבטים הכוללים בין היתר את המודל העסקי, העלויות, פוטנציאל השוק, חסמי הכניסה, המתחרים וכל אותן השאלות האחרות אשר מעניינות את המשקיעים. עיצוב מצגת משקיעים הוא האומנות אשר משלבת הכל יחדיו ויודעת כיצד להעביר את המסרים, גם באמצעות הסברים וגם באמצעים ויז‘ואליים. עיצוב מצגת משקיעים חייב לבטא את מיתוג הסטארטאפ בצורה הנכונה.
עיצוב מצגת משקיעים יכול להכריע גורלות ואין כאן מקום לטעויות. על מנת להפיק ממנו את המיטב יש להפקידו בידי בעלי ניסיון בהעברת מסרים ועיצוב לסטארטאפים, אשר יודעים להסתכל על הדברים מנקודת המבט של המשקיע ולדבר בשפתו. מצגת משקיעים היא עניין שיווקי יותר מכלכלי.
סטודיו לעיצוב ובניית אתרים מתמחה באתרי וורדפרס, חנויות וירטואליות ועיצוב ייעודי לסטארטאפים. אנו פה לתת את השירות והעבודה הטובה ביותר לקהל לקוחותינו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.