אז נגיד שבנינו חנות וירטואלית עם מערכת להקמת חנות וירטואלית טובה, חווית משתמש ידידותית ועיצוב מנצח. קישרנו את החנות לגוגל אנליטיקס ולכל הרשתות החברתיות הרלונטיות. מה השלב הבא?
אנחנו משקיעים ומקציבים זמן מראש לניהול יומי של החנות. נערכים ומתכננים את השלבים הבאים, הפיתוח ואת הגדלך הרווחים והמכירות.
ניהול החנות מורכב מכמה גורמים עיקריים:
הראשון הוא תוכן. הבסיס והלב של האתר. חשוב שהתמונות של המוצרים והשירותים יהיו יפות, מזמינות ושיווקיות, אך גם חשוב שלתוכן של תיאור המוצר, לתקנון ההחזרות והמשלוחים ולתקנון האתר והבלוג יהיו טקסטים ייחודיים ושיווקיים.
כל תכני האתר צריכים להיות מקוריים על מנת שיעשו את עבודתם ויקדמו את האתר בכל מנועי החיפוש
הנושא השני והחשוב הוא ביצוע עידכונים שוטפים. כל אתר צריך עבודה תחזוקה שוטפת של עדכוני מערכת, פלאגינים, תמונות וטקסטים. מעקב אחרי הגוגל אנליטיקס של האתר ובדיקה שאין תקלות או בעיות שיכולות להפריע לתהליך הקנייה אונליין. לצורך כך תמיד חשוב לקחת בעל מקצוע שיכול לבצע עבורכם את הצד הטכני, כך שתוכלו להיות בראש שקט.
שמירה על מהירות אתר תקינה ומניעת מצבים המאבדים משתמשים בתהליך הקנייה הוא הנושא השלישי. מאוד חשוב לשים לב שבמידה וכמות המוצרים באתר גדלה באופן משמעותי עם הזמן, יש להגדיל את כמות האחסון בשרת.
בנוסף, כדאי לתת אופציה לצ'אט עם נציג שירות באתר. אין היום אתר חנות שלא מאפשר אופציה כזו. קיימות כיום חברות שונות המציעות שירותים כאלו בעוד הטמעה פשוטה מאוד. חשוב לזכור ששירות הוא חלק בלתי נפרד מהחנות שלנו. שירות טוב יביא לנו לקוחות חוזרים, יעזור לשמור על הקיימים ויביא לידים שוטפים לאורך זמן.
עדכון תוכן ייחודי באופן שוטף באתר, ביצוע עדכונים והאצה של מהירות האתר וצ'אט עם נציג ישירות דרך האתר – כל אלו ידאגו לכך שיחס ההמרה בחנות הוירטואלית שלכם יגדל. כמות הלקוחות הפוטנציאלים שיפנו אליכם יעלה וכך גם המכירות באתר.
נשמח לתרום לכם מניסיוניינו ולבנות עבורכם את החנות הוירטואלית לעסק שלכם. פנו אלינו עוד היום ונתחיל במלאכה.